Tancament del curs 2023-2024 IU-RESCAT

FiraReus. Av. de Bellissens, 40, 43204 Reus

Acte de tancament de curs acadèmic 2023/2024 de l'Institut Universitari de Recerca en Sostenibilitat, Canvi Climàtic i Transició Energètica (IU-RESCAT) el divendres 31 de maig.

Amb el títol "CANVI CLIMÀTIC I SOSTENIBILITAT AMB PERSPECTIVA DE GÈNERE" l'acte es durà a terme a firaReus i comptarà amb la lliçó magistral An inter- and trans-disciplinary approach to current global crises a càrrec de la Dra. Federica Migliardo (Catedràtica de Física Experimental de la Università di Messina).

Posteriorment, hi haurà la taula rodona ("Estratègies davant la incertesa d'un món canviant") on participaran la Dra. Migliardo; la investigadora post-doctoral Anna Boqué (C3, IU-RESCAT) i la investigadora pre-doctoral Barbara Zelu (ECO-SOS). La taula serà moderada pel Dr. Josep-Maria Arauzo-Carod, sots-director de l'IU-RESCAT.

Al final hi haurà un Vermut a càrrec de l'Ajuntament de Reus.

L'acte serà a la firaReus (al costat de la facultat) i per tal d'assistir-hi cal apuntar-se en aquest enllaç d'inscripcions.

Pòster